Blog: Telefoonproblemen

Update: De telefoonstoring is verholpen. De verbinding is weer goed.

Een belletje plegen is tegenwoordig bijna net zo gewoon als adem halen. Dat merk je als het bellen niet normaal werkt.

Donderdag begonnen de problemen. Door een storing bij KPN ging onze telefooncentrale spoken. Als er werd gebeld was er geen geluid doorgegeven, verdween het geluid na een paar seconden praten of werd de verbinding plotseling verbroken. We werden er hopeloos van, want als wij niets horen, hoort de beller ons dan nog wel?

Vrijdag was het probleem nog hetzelfde. De hoofdlijn werd doorgeschakeld naar een mobiel toestel zodat we u in ieder geval te woord konden staan. Een noodoplossing welke verre van ideaal is, want er komen vaak meerdere lijnen tegelijk binnen. Daarnaast kan onze secretaresse de meeste verkoop, service- en planningsvragen niet beantwoorden.

In het weekend zou de zoveelste monteur aan de slag gaan om de storing op te lossen, zodat we maandag een frisse start konden maken. Dat was de gedachte, maar het eerste belletje van de dag gaf al weer aan dat de storing nog precies het zelfde is.

Er wordt achter de schermen hard gewerkt aan een oplossing zodat wij u weer persoonlijk te woord kunnen staan, maar helaas is er nog geen zicht op wanneer dit weer zou kunnen zijn.

Wij verzoeken u om uw vragen te sturen naar info@pronkergo.nl of in te vullen via het contactformulier. Onze excuses voor het ongemak, wij hopen dat de problemen spoedig opgelost zijn en wij u weer persoonlijk te woord te kunnen staan.