Interview nieuwe collega: Deborah
Afgelopen maanden waren wij op zoek naar nieuwe medewerkers. Ook voor de afdeling boekhouding was een uitbreiding nodig, nadat een vorige collega met pensioen ging. We geven graag het woord aan onze nieuwe collega Deborah.
Wanneer ben je begonnen en wat is je functie?
Ik ben begin november begonnen als medewerker financiële administratie.
Wat houd je werk in?
Nou, de naam zegt het voor het grootste deel al. Ik zorg voor alle financiële zaken. Zo zorg ik voor het maken en versturen van de facturen. En ja, ook als ze niet op tijd betalen krijgen ze van mij een aanmaning. Gelukkig komt dat niet vaak voor.
Wat is je hoofdvestiging of werkgebied?
Ik werk op het hoofdkantoor in Zoetermeer. Maar de administratie en boekhouding voor het gehele bedrijf wordt hiervandaan verzorgd.
Werk je fulltime?
Nee, ik ben op werkdagen alleen ’s ochtends aanwezig.
Wat vind je leuk aan het werk?
Er is veel afwisseling in het werk van het invoeren van opdrachten tot het contact met belanghebbende en opdrachtgevers.
Wat voor werk deed je hiervoor?
Ik was hiervoor ook op een financiële afdeling werkzaam.
Elk bedrijf is anders. Is je een verschil opgevallen?
Ik moet eerlijk zeggen dat dit met alle coronaregels moeilijk te zeggen is. Maar ik merk natuurlijk wel hier en daar een verschil. Geen enkel bedrijf is inderdaad hetzelfde.
Heb je grappige of leuke dingen meegemaakt tijdens het werk?
Wat ik al eerder aangaf nu in deze Corona tijd zie of spreek je helaas collega’s meer niet dan wel. Dat maakt de mogelijkheid voor een grap of grol klein. Maar ik ga elke dag met plezier hier naartoe.
Geef een reactie