Servicecontract
Voorkomen is beter dan genezen, dat vindt ook Pronk ergo. Voorkom dat u tijdelijk geen gebruik kan maken van een voorziening. Voor een groot deel van onze klanten is dit een groot probleem. Daarom bieden wij voor een aantal producten een servicecontract aan, wat inhoudt dat wij jaarlijks langskomen om preventief onderhoud te plegen; onze technici controleren het systeem, de bevestigingspunten en de werking van het product.
Mochten er toch storingen optreden, dan zijn de voorrijkosten en het arbeidsloon meestal bij het contract inbegrepen. Wanneer onze monteur de storing aan bijvoorbeeld een WC-VAmat of Roomer plafondtillift niet bij u thuis kan oplossen, dan krijgt u een tijdelijke voorziening te leen. Zelfs in de weekenden en feestdagen bieden wij voor de Roomer service binnen 24 uur, indien u hebt gekozen voor een weekendservicecontract.
Wilt u meer weten over het afsluiten van een servicecontract? Neem contact op met uw Pronk ergo adviseur en bel 079-361 13 40.