Reviews
- All
- Keukens
- Meubilair
- Sanitair
- Tilliften
- Toiletten
Nieuwe tillift prima en snelle service.
Arno heeft zeer netjes en vriendelijk werk geleverd.
Ik ben met het resultaat meer dan tevreden en heeft
mijn zelfredzaamheid een flinke boost gegeven.
Correcte snelle afwikkeling. Vriendelijke mensen en wat mij opviel: alles werd netjes opgeruimd toen ze klaar waren.
Hele goede service.
Vriendelijk personeel en er wordt heel netjes gewerkt.
Als de onderdelen er uiteindelijk zijn wordt de reparatie netjes uitgevoerd.
Superservice, vakmannen, toppers
Pronk Ergo heeft heel goed werk geleverd. al vanaf het ontwerpen van de keuken, heel precies op maat, tot en met het installeren.
naar tevredenheid geplaatst door monteurs
alles ging goed
Prima
Prima ik kende u al van eerdere jaren geleden
Wij zijn zeer tevreden. Bad eruit douche erin met mooie vloerplaat en mooie wanden. Strak werk. Alles netjes opgeruimd en meegenomen.
Hele vriendelijke monteurs en mooi werk geleverd.
Service aan Molift Quickraiser 205
In een voor ons moeilijke tijd zijn wij perfect geholpen. Dat begon bij de voorlichting en advisering. Vervolgens bij het nemen van een beslissing en dan de levering en montage. Er is bij de montage een heel kleine schade veroorzaakt waarover wij niet hoefden te bellen maar gebeld werden van: Hoe lossen we dit op? Dat is nog niet gebeurd, te kort geleden, maar dat komt goed. 100% vertrouwen.
Alleen een monteur gezien
In een woord grandioos, wat een vakmensen werken er bij pronk ergo. De keuken is perfect gemonteerd en kraakhelder opgeleverd alle vuil is keurig meegenomen door de zeer vriendelijke monteurs. Niets dan hulde
goied
prachtig werk
Pas geleverd, misschien is het idee om een you tube filmpje te maken voor de installatie van het hoog laag toilet van wisa
Bij het uitzoeken/bepalen van de nieuwe keuken werd er in de showroom alle tijd genomen voor een zeer goed advies.
De monteurs hebben bij het plaatsen van de keuken zeer netjes gewerkt.
Alle lege dozen en verpakkingen zijn netjes door de monteurs meegenomen.
Douchestoel geplaatst door twee aardige monteurs.
Ze waren goed waar ze mee bezig zijn en heel secuur
Goede service, werkt netjes alles na installatie weer schoon en opgeruimd achtergelaten
Prima. Uitstekend en vlotte service.
Nette monteur die vlot werkt en alles netjes verzorgt. Legt ook alles goed uit.
Kijkt ook even mee voor eventueel andere hulpmiddelen.
Top
De Meneer die bij mij was voor het monteren van de keuken was een fijn persoon.
De meneer die jullie hebben in gezet om het voor werk te doen was ook een heel fijn persoon. Deze man heb ik 5 dagen over de vloer gehad voor het voorwerk en montage van de keuken. Alles was in goed overleg mogelijk.
Niet alles is af maar hij had al aangegeven terug te komen en de laatste dingetjes die ik tegen kom op te lossen.
Ik zou deze meneer ten alle tijden aanraden. op basis van vakkundigheid, begrip en meedenken,
Ik zou jullie zo weer aanraden bij derden.
Het betreft een vervanging van een kraan. Mijn oude kraan was heel praktisch en te verstellen (voor- en achteruit en links rechts). De nieuwe kraan heeft dat niet is een groot gemis. Volgens de adviseur was het dit of niks. Niet echt klantgericht. Ik ben er helaas op achteruit gegaan. De kraan is ook hoger waardoor mijn keukenkastje hoger gehangen moest worden.
Reactie: De kraan met zwenkarm en bediening op de blende is door de leverancier uit het assortiment gehaald. Een kwalitatief vergelijkbaar model hebben we helaas nog niet gevonden. Wanneer dit beschikbaar is, zullen we dit zeker weer aanbieden, want het is een prettige oplossing voor een deel van onze klanten.
Kijken naar mogelijkheden qua aanpassingen voor iemand met beperking aan
met name handen. Goede communicatie, overleg en telefonisch bereikbaarheid. Instaleren van de keuken was Heel goed, Netjes en Vakkundig! Zeer blij met het eind resultaat
Zeer nette keuring, ondanks dat ik iets later thuis was.
Dik tevreden over zowel uitleg enz. alvorens de opdracht door ons geplaatst werd als ook over de de uitvoering van de montage door een erg vriendelijke en vakbekwame monteur.
Goede voorlichting en info door Michael
Kundige en gezellige monteurs, Bob en Ibrahim.
Het resultaat is prachtig en netjes afgewerkt
We zijn er heel blij mee.
Snel en keurig gewerkt
Goed werk geleverd.
Zijn erg tevreden. Prima werk afgeleverd.
Prima service,monteur is kundig en vriendelijk.
Bokje is keurig vervangen. Goede monteur. Ondanks taalbarrière goede communicatie.
De monteurs waren erg vriendelijk en hebben keurig gewerkt.
Iemand die zijn afspraken nakomt, en op tijd aanwezig is.
Altijd keurig en correct is tegenover de klant.
En alles keurig netjes werkt, en als het einde van de werktijd is ook weer alles opruimt…. ook alle rommel wordt opgeruimt en stofzuigen hoort daar zeker ook bij.
Klantvriendelijk, behulpzaam en denken in oplossingen
keurig bedrijf met vakmensen
Vanaf 1e afspraak ivm op maat keuken is alles superfijn verlopen, mbt ‘sparring’/overleg hoe/wat voor mij de meest ideale oplossing zou zijn.
Goede adviezen, meedenken is superfijn geweest.
Wat een top kwaliteit is de keuken zelf.
Ook mbt de plaatsing van de keuken, fijne monteurs, vakmannen. Werken netjes, vriendelijk. Ik kan niet anders zeggen, dat zij een zeer mooi resultaat hebben achtergelaten.
Een goed adres met prima service
keurige installatie van de toilet met douche en fohnfunctie, helaas in verband met mijn spierziekte opnieuw kijken wat toepasbaar is. Goede en snelle reactie.
Makkelijk bereikbaar.
Goede en duidelijke communicatie
Vooraf goede demonstratie gehad
Telefonisch bereikbaar
Zeer vriendelijke bediening
Leverings afspraak tot op het uur nauwkeurig
Netjes verpakt en afgeleverd door vriendelijk en behulpzaam personeel
Kortom: KLASSEZAAK
De levering is goed verlopen. De twee heren die de tillift hebben afgeleverd waren punctueel, vriendelijk en hebben de nodige uitleg verschaft.
Alles ging perfect. Inleving bij advies, nadat bleek dat de Comfort Seat wc-bril niet meer te repareren was. Snel en zeer klantgerichte benadering. Snelle afhandeling, ook de montage. Vrijdagmiddag gebeld en dinsdag erop zat de bril er al op. En een mooi prijsje.
Prima werk geleverd!
De geleverde keuken is prima en volgens verwachting. We hebbende de monteurs ervaren als echte vakmensen die streven naar perfectie, wat vervolgens zeer waardevol is voor sowieso wij als gebruiker maar ook voor Pronke Ergo als hen zelf.
jullie hebben een keuken goed geplaatst heb wel net met de aannemer gebeld dat de waterslang iets te kort is voor de rest ging het supergoed
Vriendelijke monteur die alles weer netjes opruimt
Keurig gewerkt bob en joost
Alles wordt goed uit gelegd vriendelijke monteurs ik ben er heel blij mee
Prima geregeld en uitgevoerd.
Goed
Goede organisatie
Professioneel. Keurige werklui. Duidelijke communicatie.
Prima
Goede ervaring. Monteur was op tijd, vriendelijk, werkte netjes en snel.
Fantastisch gewerkt en geholpen
Fantastische organisatie met fijne medewerkers!
Toppie
Fijne uitleg en er word goed naar je geluisterd wat je nodig hebt.
Hele vriendelijke mensen.
De montage, een derde partij, ging erg snel.
Onze pot diende aangepast te worden, de werkzaamheden hiervan word niet zo netjes achtergelaten. De vloer is vuil van boren en water. Ook bleef er een rioollucht hangen.
Meteen met Pronk gebeld en werd meteen opgepakt en geregeld.
Heel fijn.
Ook heel fijn is het zelf op je gemak uitzoeken en instellen van de spoel-föhnfunctie.
De samenwerking zou ik zeker aanraden.!
Toppie.
in 1 woord geweldig!
Fijne medewerkers, erg vriendelijk.
Alles prima gegaan zols afspraak.
Zeer tevreden
Ik ben zeer tevreden over de deskundigheid waarmee ik ben geholpen met m’n aangepaste keuken. Ik ben heel blij dat de keuken geplaatst is en nu met m’n rolstoel of trippelstoel gewoon overal bij kan en veilig mijn eten kan bereiden.
Mijn dank is groot
Goede service!
Prima personeel. Deskundig en klantvriendelijk. Goed verzorgd allemaal.
Goede afspraken, fijne vakmensen die heel goed en netjes gewerkt hebben. Ik ben blij met het resultaat. Ook kreeg ik de juiste uitleg. Absoluut positief.
Gelijk bij installatie afwerken en b.v. sling meebrengen! Nu zat er 2 weken tussen!
Bij de installatie had de monteur buikgriep en kon daardoor niet adequaat functioneren. Er naar mijn inziens veel te weinig kastruimte is in verhouding tot de prijs van de keuken.
Zo mag het blijven, we zijn zeer tevreden.
Een aantal jaar geleden heb ik de Molift Smart 150 geleend van een kennis. Hij gaf aan een inklapbare lift te hebben en die mochten we gebruiken. Toen we de Molift Smart 50 mee hadden op vakantie wilden we niet meer anders. De Smart 150 een compacte lift, gemakkelijk in te klappen en hij weegt een stuk minder. Het scheelt enorm voor mijn vrouw als we deze tillift meenemen. De tillift is ook heel wendbaar. Hij past overal, we hebben nog nooit meegemaakt dat het niet past.
Ik ben zelfs erg tevreden. Maar vind het jammer dat het opwarmen via een sensor gaat. We wonen hier met 3 personen en alleen ik heb de voorziening nodig en gebruik het. We hebben geen 2e toilet. Dus elke x dat de anderen gaan word er ook 1.2 L water opgewarmd. Erg zonde van het geld en de onnodige energie verspilling.
Betere communicatie, duidelijke afspraken maken.
Geeft geen waarschuwing dat de batterij bijna leeg is.
De teruggemonteerde waslijn is niet helemaal juist bevestigd en schiet te gemakkelijk los.
In principe is alles goed gegaan , maar als het mogelijk is om na de installatie bij de klanten om tenminste een keer langs te gaan om te kijken of alles goed gaat.
Wij zijn wel tevreden over pronk ergo kon hun altijd bellen of mailen kreeg altijd antwoord en de monteurs waren netjes in hun werk.
De mevrouw en meneer aan de telefoon zijn geweldig. De monteur had gewoon haast dat merkte je. Hij kreeg ook een telefoontje en dat duurde echt lang. Dus ik stond daar maar. Hij deed dat in het portiek keihard te praten een paar bewoners opende zelfs hun voordeur vond ik niet erg netjes.
Een beetje flauw, maar lagere prijzen zouden heel fijn zijn 🙂 Ontzettend tevreden over alles.
Ik wilde nog contact opnemen omdat de föhn niet goed werkt, aan einde van programma heb ik alsnog een handdoek nodig om me af te drogen. Ook is bij eerste gebruik in ochtend dat er een schimmel reuk is, kan komen omdat föhn langere tijd niet gewerkt heeft.
Zeer correct en netjes.
Als de monteur later komt even een belletje zou prettig zijn.
Spoelwater waterwc mag iets warmer is beetje koud.
Monteur was geduldig en vriendelijk.
Monteur krijgt eeb dikke 10 punten. Adviseur had iets beter op kunnen meten, volgens ons want daar was iets fout mee gegaan bijna.
De kosten van de keuken aanpassing zijn relatief erg hoog.
Correcte behandeling to de client.
Netjes schoon en zonder moperen of stres en alles zo netjes mogelijk instald.
Super service.
Monteur kwam binnen en keurde direct alle voorbereidende werkzaamheden van BAM FR af. Achteraf viel het allemaal wel mee te vallen. De afwerking kan beter. Hebben ook de adviseur nog gebeld en ge-appt voor vragen, maar deze reageerd niet meer.
Zo doorgaan !! zeer tevreden.
Ben zeer tevreden, heel vakkundige mensen. Wees heel zuinig op deze mensen, echte vakmensen.
Bijzonder positief gewaardeerd.
Moet nog wennen.
Na vragen terugbellen (sneller).
Misschien nog iets beter afstemmen met leveranciers?!
Effectiever communicatie naar de klant.
De werkzaamheden zijn tot volle tevredenheid uitgevoerd.
Vriendelijk en professioneel. Wij zijn zeer tevreden. Ik vind alleen de anus sproeier te hard gaan .
De wanden op de betreffende maten gezaagd leveren vooraf bekend. Nu moet dit ter plekke worden uitgevoerd.
Net als eerdere ervaringen was ook deze weer top!! meedenken en goed uitvoering heel fijn!!
4 fantastische monteurs, niets was te veel gevraagd, erg vriendelijk en meelevend.
Ben tevreden.
Hield ook rekening met hulphond.
Een zeer nette en beleefde monteur.
Vooral zo doorgaan.
Zeer deskundig en professioneel ouderwetse vakman.
De leverdatum van de kraan. de kraan zwenkt niet dit is al gemeld aan de monteur.
Een duidelijke vertaling in het nederlands . niet iedereen kan de duitse en engelse taal!
Er werd weinig actie door jullie ondernomen wat betreft de offerte, goedkeuring. Steeds al ik gebeld had, gebeurde er weer wat. Ditzelfde geldt voor de gemeente Waddinxveen. Vervanging heeft twee weken deduurd, dit is te lang.
Enkele onderdelen moeten vervangen worden.
Enkele onderdelen moesten vervangen worden.
Geen duidelijke vertaling in het nederlands . niet iedereen kan de duitse en engelse taal!
Een compliment die ik aan Rob M. wil geven. Heb it ook al gegeven aan de monteur. En Marco bedankt voor zijn service betreft de 4-pits kookplaat die niet geleverd was maar een ander goed alternatief bood. Allemaal bedankt. Hartelijke groeten.
Buiten gezaagd en er lag overal nog resten van zagen ( ze hebben wel zoveel mogelijk opgeruimd maar ze kunnen natuurlijk wat op de stoep leggen waardoo het niet allemaal wegwaaid.
Ik kom er wel uit met de handleiding. Echter een papierenhandleiding in het nederlands zou leuker zijn.
Ik ben op zich tevreden maar vind het wel jammer dat een afwerklijst nog nabesteld moet worden en een kast beschadigd is. Dit is aangegeven en ik heb er ook vertrouwen in dat dat goed komt maar ik vond het toch jammer dat het niet meteen allemaal in orde was.
Wij staan versteld van de kosten die voor (de)montage gerekend worden. Ik denk dat bedrijven als Pronk ergo ook eens bij zichzelf moeten kijken om de zorgkosten te helpen verminderen.
Planning bij verdere afwerking kan beter.
Kreeg veel goed bedoelde adviezen waar ik eigenlijk niet om vroeg.
Tip: bij plaatsing gebak mee nemen!
Er was eerst een eerdere datum vastgesteld. Maar omdat er tevoren geen adviseur is komen kijken, kwam de monteur op de eerste afspraak met de verkeerde spullen aanzetten. Er wordt m.i. teveel langs elkaar heen gewerkt. Monteurs zijn vriendelijk en aardig genoeg.
Nederlandse gebruiksaanwijzing maken! Zeker voor ouderen Type NB-R770B / NB-770D.
De mensen die de oude keuken hebben weg gehaad daar heb ik wel problemen mee!
Als er vanuit de fabriek een defect apparaat word geleverd, een nieuwe halen, niet gaan ombouwen.
Alles is/was duidelijk.
Monteur had wat meer spraakzaam mogen zijn. Was verder wel correct.
Zeer professioneel!
De bijoznderheden (die niet standaard zijn) melde bij de personlijke gegevens van de klanten zodat gterug te zien is wat voor verrassingen uit de hoge hoed kunnen komen als er iets vervangen moet worden. zoals bij mij keuken gaat extra hoog omhoog waardoor extra lange snoeren. als klant wist ik dit ook niet, maar had hoop stress hinder opgelevers als je het van tevoeren had geweten.
Er moeten nog paar dingen veranderd worden.
Mijn enige klacht is dat hij niet goed droogt.
De Vari-Douchezit is naar mijn mening op de juiste wijze gemonteerd. Maar de wijze van het aanbrengen van het elektrische gedeelte is erg klungelig gemaakt. o.a de transformator en het stopcontact zijn met plastic bandjes aan de waterleiding opgehangen. Achter de Vari-Douchezit zitten twee stroomkabels met plakband tegen de muur geplakt door het op en neer gaan van de douchezit kunnen deze stroomdraden door slijten. Het elektrische gedeelte zou naar mijn mening door een erkende elektro monteur opnieuw aangebracht moeten worden.
Ben er tevreden over!
Het elektrische gedeelte op een onveilige wijze is aangelegd.
Naar vollen tevredenheid.
Ruimde niet alles op. Er werkten meerdere bedrijven aan mijn keuken waarna de tijden slecht werden doorgegeven ivm het thuis moeten blijven, erg slecht zelfs. Betere communicatie duidelijk laten weten waar klant aan toe is spoed als echt spoed behandelen.
Ruimere tijdsindeling aan monteurs geven.
Planning bij onvoorziene zaken zoals ziekte. De klant kan nooit de “dupe” worden bij ziekte van monteurs.
Alles ging prima en keurig.
De voegnaden van de oude regels boven de spoelbak en aanrecht grag bijwerken, nu is er een kleurverschil.
Ja, nu wel….de montagemedewerker heeft de keramische kookplaat niet juist aangesloten waardoor deze na uren nog steeds heet was! Na een melding kwamen 2 andere monteurs die de kookplaat op de juiste wijze aangesloten hebben! Ik vond dat de eerste monteur een gevaarlijke situatie gecreëerd had, we hebben hier toch met stroom te maken! Als je als monteur niet weet hoe een kookplaat aangesloten moet worden, laat dan iemand anders komen om je te helpen! Als er mensen een keuken komen uitzoeken moet de medewerker alles duidelijk opschrijven, zodat hij weet wat de mensen besteld hebben! Doordat de medewerker dit niet goed had gedaan heeft bij ons de levering onnodig vertraging opgelopen! Dat is jammer, maar wel een verbeter punt voor Pronk ergo!
Vaqkkundig werk blijven leveren.
Opgewekt, enthousiast en plezierig; snel, vakkundig kortom perfect.
Alles is goed.
Van te voren systemen late zien en wensen daarbij met mogelijkheden bespreken.
Tachten te voorkomen dat keuken onderdelen beschadigd worden afgeleverd. Na toegezegde nalevering zijn wij tevreden.
Ik zie geen minpunten. prima mensen.
Het ontlast mijn vrouw en ik heb meer vrijheid. Misschien als de monteur bij een eerdere klant langer nodig heeft even een telefoontje naar volgende klant,weet uit ervaring dat ik prettiger over komt.
Monteur mopperde over voorwerk aannemer, over spullen die goed was. Gedemotiveerd, klantonvriendelijk en weinig begripvol en flexibel. Hulpmonteur was erg ok. Kookplaat tegen koelkast is geplaatst en afvoeren en gasleiding niet zijn weggewerkt achter paneel.
Werkte zelfs zo hard dat hij de pauzes heeft overgeslagen. Als ze zo doen bij anderen als bij mij, dan is ’t super enmoet je niets veranderen.
Zeer vriendelijke monteur.
De totale uitvoering is zeer correct en netjes gedaan.
Door de aanvrager = bouwver. Accolade zijn fouten gemaakt bij de aanvraag, want is “ergens” verkeerd gegaan tussen de instanties. Helaas is de afvoer niet goed aangelegd; water wil niet weg. Moet Accolade maar voor zorgen. (Ik ontdekte dat zaterdagmorgen toen ik voor het eerst keuken gebruikte.
De heren werkten echt door en ze werkten goed. bovendien werd alles echt schoon opgeleverd. Ik ben zeer tevreden. Ik heb dit ook zo aangegeven op ’t gereedmeldingsformulier van de gemeente.
Geweldig, hartelijk dank.
Ik geen goed gebruik kan maken van de bediening. het ligt achter en dat is forcerend voor mijn nek.
Erg vriendelijk alles netjes opgeruimd. Bij alle ouderen zo een bril plaatsen dat kost minder thuiszorg.
Geweldig!
Grootste gedeelte opgeruimd rest in overleg door mantelzorger opgeruimd. Ben erg tevreden.
Ik denk dat communicatie beter kan. Ik vermoed dat er geen contact is geweest met de aannnemer wat betreft het aansluitpunt voor water en stroom. Vooral de plaats van het stopcontact en de aansluitwaarde was bij de electricien niet bekend. Ik heb zelf wat gegevens op moet zoeken en uitpunten om hem op weg te helpen.
Ze hebben goed werk geleverd.
Als je probeert een afspraak te maken wordt je niet terug gebeld, en dat de monteurs niet weten van hoe en wat, echt langs elkaar heen werken. Jammer hoor.
De heren waren heel netjes!
Snellere levering doeken voor tillift! In vooraad hebben.
Ik had deze aanpassing al, maar was stuk. Pronk-contact hebben mij hierbij goed geholpen.
Fohnen / drogen duurt lang en is onvoldoende.
Eerst controleren of alle materilaen in goede staat zijn.
Sterkere man sturen, omdat dze geen kraan kon opendraaien.
Adviseur was onduidelijk over de wijze van betaling van de aanpassing.
Was prima in orde.
De bestelde h/l keuken is deels voor de bouwvak 2011 geplaatst, maar in tegenspraak met de opdracht pas na de bouwvak gebruiksklaar opgeleverd. Bewoners van het verpleeghuis hebben noodgedwongen 6 – 8 weken langer in tijdelijke huiskamer gewoond. Ontbrekende onderkast t.b.v. vaatwasser pas geleverd op 7-3-2012! Eindresultaat goed. Proces zeer slecht.
Goede stielman.
Zeer tevreden.
De kleur zijkant kast afwijken en afzuigkap zonder afzuigbuis gemonteerd. Beter uitleggen bv zie afzuigsysteem wat wel en niet gedaan wordt.
Uitleg niet duidelijk.
Eventueel nog iets rustiger verschillende apparatuur/gebruik darvan toelichten, maar de montage liep wat uit, daardoor wat hectisch op het eind. Ik ben heel tevreden over het resultaat.
Keuken op maat vd bewoner ivm zeer mager keuken aan bod word de bewoner op hoge kosten gejaagd (=1200 voor een gewoon keukenblok en dat van een wajonguitkering.
In eerste instantie waren de keukenkastjes nog niet geleverd 6 weken later wel.
Monteur oke, alleen deurtjes niet oke. aanrechtblad oke.
Ze werken prima. geen klachten. dus ga zo door.
Snelle montage.
Het gaat soms ook over iets anders als keukens, onduidelijkeheid heeft veel tijd gekost.
Ze hebben de werkzaamheden heel goed uitgewerkt! Ik kan geen verbeteringen geven!
Hele vriendelijke monteurs die alles goed hebben geinstalleert en een gezellige twee dagen hebben volbracht. Keuken is prima maar de kookplaat is inductie en alles is toutchcreen en dat kan ik niet lezen en ben spastisch dus dat lukt niet knoppen voor gas waren makkelijker geweest voor mij.
De keuken is te laag geplaatst.
Alles was perfect.
Zeer correct. In ieder geval zo doorgaan.
Voor montage een 8, voor communicatie een 4. Goede afspraken maken, directe lijnen. Ik heb soms het gevoel gehad van het kastje naar de muur gestuurd te zijn en moest regelmatig achter dingen aan bellen.
Wij voelen ons gedupeerd door het slechte werk van de loodgieter. Hierover gaat een klacht naar de woniningst die hier veel geld voor heeft betaald.
Heeft alles goed uitgelegd.
Niet voldoende opgeruimd.
De installateurs hebben mij niet gewezen op de bijzondere kenmerken van de keuken, zoals bijvoorbeeld deurtjes die verder open gaan, dan 90 graden. Dit si voor mij belangrijke informatie. Hadden ze best ook even mogen vertellen/ benadrukken.
Een dikke 10+ voor de medewerkers-monteur! Kraanwerk was te zwaar. en hij is nog netjes terug geweest om deze af te stellen. Zelfs in de showroom werd goed meegedacht. Alleen was het een minpuntje dat jullie geen keuze hebben uit wastafelkranen, en dat er weinig keuze is in keukenkranen, terwijl het “normale” assortiment van kranen eindeloos is….
Keurig werk.
Het is keurig gedaan volgens mijn moeder. Mijn moeder heeft uitleg gekregen in de winkel was een leuk bezoek (vestiging Halfweg). 1 minpuntje; de gebruiksaanwijzing was niet in het nederlands. Kunt u dat mogelijk nog opsturen?
Duurde erg lang voordat er geleverd werd.
De werklui die komen voordat pronk ergo komt, moet/kan beter afgestemd worden. Het werd nu verdeeld over 4 dagen, dit had met gemak in 2,5 dagen gedaan kunnen zijn. Dat scheelt een paar dagen extra schoonmaken voor de klant.
Prima tot nu toe.
Op deze weg doorgaan.
Misschien betere communicatie vanit de gemeente. Er werd ten eerste een toilet verhoging en een douchestoel geleverd.
Het zou fijn zijn als er een Nederlandse beschrijving bij zou zitten.
Hij heeft zelfs gestofzuigd.
De onderlinge samenwerking of overleg daar kan nog veel aan worden verbeterd.
Netjes alles gestofzuigd!
Goede montageploeg, wij hadden een monteur en iemand uit het magazijn.
Geen uitleg gekregen (uitleg was wel gewenst).
Als de monteur niet op het afgesproken tijdstip aanwezich kan zijn even een telefoontje dan zitten de mensen niet heel de morgen te wachten.
Perfecte service! Zeker, nadat er ’s avonds een koppeling lekte, de volgende werd dit al gemaakt! Informatie naar klant kan beter!
Ik ben zeer tevreden hoe het is gedaan.
Keuken is uitermate slecht geplaatst. Heb ander bedrijf ingehuurd om fouten op te lossen.
Uitstekend.
Wat ons verbaasde was dat er nog materiaal ingekocht moest worden bij de plaatselijke bouwmarkt.
We zijn zeer tevreden.
Klanten meteen het nieuwe product laen proberen, zodat verdere uitlet gegeven kan worden, zonodig.
Super kerels!
De afzuigkap en kastjes hingen voor de helft boven de inductieplaten.
Aangeven bij WMO dat jullie ook overleg willen met klanten daar waar dit nog niet gebeurt.
Uitstekende en aardige rustige monteur.
Zou mail gestuurd worden is niet gedaan zou brief gestuurd worden is ook niet gebeurd wateraansluiting was niet voorbereid oorzaak bij planning.
Zeer tevreden.
We waren zeer tevreden.
De afzuigkap hangt te hoog kan er niet bij.
Monteurs 10+.
Het is in mijn ogen prima zo!
Zo mogen van mij meer druk uitoefenen op de WMO, zodat die de situatie nog beter kunnen inschatten.
Jullie kunnen de communicatie tussen klant naar centrale naar medewerkers een heel stuk verbeteren.
We zijn ontzettend goed geholpen en geadviseerd door Charlotte C.! We hebben echt alleen maar complimenten over de afspr. plaatsing etc. Dus dik tevreden! Ga zo door. We hebben al heel veel meegemaakt met aanpassingen i.v.m. zieke kindje en het is echt nog nooit zo vlot verlopen. Dank je wel.
Geen uitleg gekregen (uitleg was wel gewenst).
De keuekn verkeerd was geleverd, andere kleur en beugels (inmiddels al oplossing voor). Ze hebben mij onder de fout goed verder geholpen.
Afspraken nakomen als dit door jullie beloofd wordt.
Wij zijn jullie zeer dankbaar voor het aanpassen van de keuken. Mijn moeder kan nu tenminste haar afwas weer op een normale manier doen en daardoor voelt ze haar handicap minder. Dank!
Uitstekend.
Beter spullen controleren voor ze op pad gaan. 2x niet de goede spullen voor alleen een wc-bril??? Afspraak was na 9.00 kwamen om half negen. Dochter (7) alleen naar school.
Adviseur niet deskundig monteur wel. De algehele gang van zaken 5 maanden zonder keuken.
Tilsling nog goed. Daarbj was er gedurende de gehele periode van voorbereiding tot feitelijk aanpassing veel miscommunicatie binnen Pronk ergo. Men is niet op de hoogte van elkaars afspraken en beloften. Dit werd vervolgens op vervelende wijze bij ons als klant neergelegd.
Uitleg te snel, wij proberen de functies te begrijpen wat de nodige tijd kost. De monteur deed dit werk dagelijks, dus een fluitje van een cent.Voor ons is het eenmalig en nieuw. Verder ben ik tevreden als is goed gemnteerd, afspraken werden nagekomen. alles oke.
Ik vond het prettig dat dezelfde meneer weer kwam.
Ik vind het geweldig en beleft met alles.
Eerst een andere lift die bleef niet hangen. nu een andere lift. Ik het heel erg jammer vind dat het systeem niet aansluit op die van dagbesteding. Zo is de klant altijd de dupe en loop ik te klote met 2 tilzakken met verschillend systeem.
Tijdens de uitvoering van alle zaken rondom de aanpassing zorgen dat we op de hoogte blijven van hoe en wat er met de aanpassing gebeurd.. In sommige gevallen kan dat opheldering geven over het hoe en waarom er bepaalde zaken niet goed lopen en op elkaar afgestemd zijn.. En misschien informeren of de consulent van de gemeente wel precies weet wat er allemaal komt kijken voor er een aanpassing in een woning wordt geplaatst. Hele fijne dag gehad met de monteurs, ze hebben op een prettige manier de keuken geïnstalleerd.. Dat maakte het minder erg om in de rommel en kabaal te zitten.
Doorgeven aan de klant wanneer een woningaanpassing aangebracht gaat worden.
De medewerker die een en ander kwam brengen was totaal onkundig, wel vriendelijk en ruimde ook netjes op. Hij was een stuk beleefder dan de adviseur. De bejegende adviseur niet erg sympathiek en moest ook steeds overal achteraan bellen. Moest wel steeds bellen om een afspraak voor uitvoering te kunnen maken. Stipter afspraken nakomen en interne communicatie verbeteren. adviseurs met kennis van zaken en een open en sympatieke houding, die luistert en meewerkt en je niet maar op eigen houtje wat aanrommelen bij een demo, terwijl ik vroeg of hij mijn zorgverlener instructies wil geven bij het in en uitklappen van de Molift Smart. Ook vind ik dat als er een offerte met 2ehands tillift wordt beloofd, dit ook nagekomen moet worden ook het herhaaldelijk achter zaken als offerte en levering aan moeten bellen, zou niet nodig moeten zijn.
Ik vind het prima zo!
Vriendelijk en beleefd.
De twee monteurs waren zeer prettig en snel, geen enkle klacht over hen! De planning is een ramp! Er wordt niet meegedacht, niks is mogelijk. In december 2010 was al bekend dat dit moest gaan gebeuren. Door gebrek aan medewerking door de afdeling planning heeft mijn ex drie maanden zonder aangepaste keuken gezeten. Vanwege het zeer late doorgeven van de verwijderingsdatum zit ik nu vier weken helemaal zonder keuken.
Mijn aanrechtblad zou verder door lopen, dit is niet gebeurd.
Monteur alleen / goed werk.
Zeer vriendelijk en netjes.
Goede samenwerking aan alle klanten & ons.
Beter communiceren met bedrijven o.a. Verhoef om efficienter te werken, anders onnodig tijdverlies dus kostenbesparend en minder irritaties bij klanten.
Wel opruimen maar niet altijd schoonmaken. Toezeggingen nakomen als een aanpassing niet volgens afspraak is aangebracht en klant geeft aan dat dat voor haar een groot probleem is, dit sneller oplossen/afhandelen.
Niet alle onderdelen waren aanwezig.
Alles is heel keurig gebeurd niets dan lof.
Niets veranderen. onwijs goed!
Monteur heeft op mijn verzoek ook de ovendeur omgezet, wat een behoorlijke klus was. Zeer deskundig en beleefd.
Geen uitleg gekregen (uitleg was wel gewenst).
Monteur was correct en vriendelijk.
Monteur was is een zeer aangenaam mens en hard werkend.
De heer Jan de B. was voor de 3e keer bij mij vor een plaatsing. Ik ben zeer tevreden.
Vooraf bepaalde afspraken zijn gemaakt die achteraf niet nagekomen zijn.
Rekening naar de juiste / aangewezen persoon / organisatie toesturen. beter luisteren naar de klant.
Ik zou zeggen Ga zo door !!! Helemaal prima zo Dankjewel !!!
Pronk doet het prima.
Als jullie telefoniste net zo vriendelijk zou zijn als de monteur zou dat een verbetering zijn. Een foutje in de voorbereiding die buiten de schuld van de monteur lag. Er was geen electra aansluiting.
Ik was niet thuis maar het is keurig verzorgd en een zeer goede klantvriendelijke handleiding.
Alles was naar wens!
Als ik wat moet verniemen bel ik jullie ivm de goede service.
Ik ben erg tevreden. Alles werd prima opgeruimd. Een grote pluim!
De maatvoering beter had gekund.
Veel bedrijven kunnen hier een voorbeeld aan nemen!
Afwerking van de bestaande muur is niet mooi. Van te voren weten hoe de keuken geplaats gaat owrden en wat men zelf aan voorberieding moet doen.
De kookplaat die niet goed licht.
Kookplaat ligt los – geen vochtband en beugels aanwezig.
De aanpassing is in een nieuwe aanbouw geplaatst en de dag van plaatsing hebben wij niet in het huis kunnen zijn mbt onze banen. de aannemer was er wel.
Zeer vriendelijke monteur daar zouden er meer van moeten zijn.Netjes afgewerkt en alles prima afgesteld en aangesloten .een dikke 10. Als al jullie monteurs zo zijn als die bij ons de werkzaamheden heeft verricht, ddan is het dik voor elkaar monteur heet Jan B.
Betere communicatie tussen klant en medewerkers van ergo Hoogeveen. Er liep van alles mis, als ik zelf niet overal achter aan zat hadden we de aanpassing nog niet gehad. dit was wel een aanvraag in overleg met A.M.C. Amsterdam.
De heer B. is een MENS! Die mij met respect heeft behandeld. |Dagt mag in deze tijden worden bezien als iemand die een “veer op z’n hoed” verdient!
De installatie is echt niet naar tevredenheid. Te laag gemonteerd, gevaarlijk voor dochter en niet passend voor dochter. Levertijd nakomen standaard beveiling aanbieden.
De motor van het hoog/laagsysteem nog zichtbaar is. Wij hebben het idee dat de onderlinge communicatie niet zo goed is.
Geen valse belofte doen. service verbeteren. klant serieus nemen en van klachten ook werk maken. druk uit oefenen op aannemer.
De snoer van de drukknop korter laten maken zit nu met een heel lang snoer.
Geen uitleg gekregen (uitleg was wel gewenst).
Receptioniste is slecht geinformeerd, geen directe reactie. Tijdstip tussen offerte, order en tekening en levering was te lang.
Als ik een punt mag noemen zou een controle over ( over de afmetingen) qua ombouw apparatuur in de toekomst van belang moeten zijn. Mijn combi-oven paste niet in de daarvoor bestemde ombouwkast. Dit is lastig voor de klant /monteurs.
Erg vriendelijk en behulpzaam.
Afspraak nakomen, geen factuur sturen als het werk nog niet af is.
Er is nog een plaat onder het aanrecht geplaatst, was mooier geweest als deze helemaal tot boven aangesloten was. Kijk er vanaf de woonkamer onder door, wat heel jammer is en is ook lelijk. Misschien hier in het vervolg opletten.
Zeer vakbekwaam en symphatieke medewerker. Er zijn natuurlijk altijd voor verbetering vatbare dingen. Ik zou er niet exact 1 op kunnen noemen. Gewoon doorgaan zo!
Misschien een evaluatieformulier na enige tijd gebruik van keuken zodat ook garantie, probleemoplossing, service e.p.geevalueerd worden.
De heren V/d Hoek zijn ’n geweldig team. Zo moeten alle monteurs hun werk doen. Geweldig!
Uitleg bediening heel duidelijk! Periode opdrachten uitvoering duurt te lang.
Het werkblad hangt te hoog + kastje en ladeblok is veelste te zwaar.
Een betere uitleg bij het inmeten van de voorziening. Niet zo’n hastig gedoe.
Slechte communicatie tussen de aannemers van wbv, gebruiker en pronk ergo.
We hadden nog geen bericht ontvangen van Pronk ergo en hebben toen de ambtenaar van de WMO ingeschakeld waarna de voorziening snel op gang kwam. Kan zijn dat de opdracht ergens anders is blijven steken. Goede uitleg gehad. Uitermate tevreden.
Een punt is de financiele administratie die mij een brief stuurde waarin werd gesteld dat vooraf het hele resterende bedrag betaald te hebben voor plaatsing. Daar ben ik het niet mee eens. Dit is dan ook niet gebeurt, ik had 1/3 voorschot betaald. Het telefonisch onderhoud was heel vervelend.